Dag 25 Vrijdag 4 juli 2014

4 juli 2014 - Vancouver, Canada

Deze morgen hebben we het heel rustig aan gedaan.

We hebben op ons gemakje de koffers ingepakt en zijn voor het ontbijt wederom naar het casino gegaan. We hebben heerlijk uitgebreid gedoucht en eigenlijk rustig voorbereid op de lange dag die komen gaat.

De tuin van het hotel en het kleine haventje wat achter het hotel ligt nog even een bezoekje gebracht.

Om 12:00 uur hebben we de skytrain richting het vliegveld genomen. 3 haltes van ons hotel af lag het vliegveld. Wat dat betreft hadden we een perfecte locatie uitgekozen en de skytrain was een geweldig onderdeel daarvan.

Het inchecken verliep snel en toen we de koffers kwijt waren konden we op ons gemak even over het vliegveld lopen. Niet dat dit nu zo groot of spectaculair was, maar je had toch even wat te doen en je hoefde niet meer met die zware koffers te sjouwen.

We hadden van te voren al de plaatsen in het toestel uitgekozen en vastgelegd en wederom zat het toestel helemaal vol. Dus geen mogelijkheid om ruimer te gaan zitten, laat staan liggen.

Tegen 14:45 uur gingen we dan richting de startbaan en kon de terugreis naar Nederland beginnen. Wederom kregen we een flesje champagne en we hebben getoast op een fantastische reis die goed is verlopen. Geen ruzies, geen ongelukken, geen misere wat wil een mens nog meer. Veel slapen hebben we niet gedaan in het toestel. Voor mij wil dat zeker niet lukken, zittend in een stoel. Maar mooi op tijd landden we op Schiphol Airport op zaterdag 5 juli 2014 om 12:00 uur.

Daar was het nog wel even wachten op de koffers, maar het mooiste was toch wel dat de kinderen ons op kwamen halen. Gert Jan, Ivette met Sven en Naomi en Jaap en Susanna met Lars. Dan is het toch ook wel weer fijn om thuis te zijn. Verdeeld over de 2 auto’s zijn we terug naar Heerenveen gereden en al snel stonden de wasmachines al weer te draaien.

Het dagelijkse leventje werd weer werkelijkheid, een langgekoesterde wens is uitgekomen en weer voorbij.